PŘIJĎTE SI VYZKOUŠET NAŠE SKÚTRY,A ELEKTROKOLA      TEL- 777296610  

                            NOVÁ SLUŽBA- PŮJČOVNA!!  ELEKTROKOLA ELEKTROSKÚTRY A INVALIDNÍ VOZÍKY !!!!!

 

 

MOŽNOST VÝBĚRU ZE 40 REPASOVANÝCH  SKÚTRŮ  STÁLE SKLADEM !!!!! PRODEJ LZE USKUTEČNIT JEN  PŘÍMO NA NAŠÍ PRODEJNĚ ! PŘES INTERNET  NEPRODÁVÁME! (VÍCE- O NÁS)

 

ADRESA - SVATOPLUKOVA 27 PROSTĚJOV

JE TO ULICE VEDOUCÍ K HLAVNÍMU NÁDRAŽÍ !

Nevyzvedneteli si  skútry a kola po datu opravy, účtujeme skladné  15kč za každý započatý den !! Při reklamaci skútru nebo elektrokola je kupující povinen dopravit zboží do našeho servisu na adresu  - Svatoplukova 27 Prostějov.


BATERIE ! !

Často se jim říká hermetizované akumulátory, což není tak úplně pravda – vzhledem k vyvíjenému plynu kompletně uzavřené být nemohou – obsahují ventil (gumovou čepičku), který při zvýšení tlaku plyny uvolní.

„Ventilem řízené“ vlastně nevysvětluje jejich funkci, že to jsou rekombinační baterie; kyslík vzniklý u kladné elektrody se znovu smísí s vodíkem u záporné elektrody a vytvoří tak znovu vodu. Tím se předchází vysychání elektrolytu a umožňuje to bezúdržbový provoz. Ventily jsou tam z čistě bezpečnostních důvodů, např. při přebíjení začíná vznikat plynný vodík a kyslík.

VÝHODY - NÍZKÁ CENA !!!!

SPOLEHLIVOST !!  Smile

Jaké baterie se používají v elektrických kolech?

Naše dopravní prostředky jsou vybaveny bateriemi typu Li-Ion (Lithium Ion) a Li-Pol (Lithium-ion polymer), v současné době testujeme LiFePO4. Baterie neobsahují nebezpečné materiály, jako např. kadmium nebo rtuť. Staré typy olověných akumulátorů s kyselinou sírovou (tzv. Lead Acid), kterými je vybavena zatím ještě spousta "elektrokol" dostupných v ČR nepoužíváme a nepodporujeme vzhledem k jejich váze a omezené možnosti recyklace.


Jaké jsou rozdíly mezi bateriemi?

  • Nickel Metal Hydride (NiMH) baterie nabízí vysokou kapacitu (mají více než dvakrát vyšší kapacitu oproti NiCd), možnost rychlého nabíjení a velkou spolehlivost. Baterie uživané v elektrických dopravních prostředcích jsou konstruovány až na 500 nabíjecích cyklů, pak může být repasována. Skladování těchto akumulátorů je možné v nabitém i vybitém stavu., je ale nutné minimálně 3x v průběhu jednoho roku články několikrát nabít a vybít, jinak může dojít ke znehodnocení elektrod akumulátoru a k nevratné ztrátě kapacity. Složení baterie: Kladná elektroda - nikl, Záporná elektroda - hydrid směsi kovů, 
    Elektrolyt - draselný louh. Více o NiMH bateriích na Wikipedii.
  • Lithium Ion (Li-Ion) baterie mají zvýšenou kapacitu a jsou velmi lehké, proto je jejich cena oproti NiMH bateriím obyčejně vyšší, nicméně díky delší životnosti je výhodnější. Baterie uživané v elektrických dopravních prostředcích je konstruovány až na 1000 nabíjecích cyklů. Složení baterie: Kladná elektroda - směs kysličníků lithia s dalším kovem, Záporná elektroda - uhlík se směsí dalších chemikálií, Elektrolyt - směs esterů. Více o Li-Ion bateriích na Wikipedii.

 

  • Lithium Polymerové (Li-Pol) jsou komerčně užívaným typem baterií, dosud s nejlepším poměrem váha/výdrž/životnost. Baterie mají velmi nízké samovybíjení a jsou citlivé na přesné nabíjení, proto je u Li-Pol akumulátorů nutné používat pouze nabíječe, které jsou dodávané výrobcem. Více o Li-Pol bateriích na Wikipedii.

 

  • Lithium Železo Fosfát (LiFePO4) technologie se vyznačuje nižšími výrobními náklady, je netoxická. Katodu tvoří fosforečnan železnato litný, anoda je jako u ostatních li-ion baterií vyrobena z uhlíku. Výsledkem použití těchto materiálů je, že články dokážou velmi rychle absorbovat i vydávat energii. Baterie mají vynikající teplotní stabilitu, oproti klasickým Li-Ion akumulátorům také schopnost dodat vyšší proud, počet cyklů je o hodně vyšší. Na druhou stranu mají o něco nižší napětí (nominální napětí se pohybuje mezi 3,0-3,3V) a také nižší hustotu energie, což má za následek větší nárok na prostor (ve srovnání s Li-Pol má baterie při stejné velikosti menší kapacitu).

Baterie se během nabíjení zahřívají, je na tom něco špatného?

Ne, je to normální, při nabíjení se zahřívají všechny typy baterií. 


Co je to paměťový efekt?

Traduje se, že paměťový efekt nastává, když je baterie znovu nabíjena, aniž by byla předtím zcela vybita. Baterie si pamatuje svou poslední zbytkovou kapacitu před jejím dalším nabíjením. Proto když dáte nabít baterie dříve, než je svým užíváním zcela vybijete, užitková doba baterie se bude snižovat. Baterie používané většinou našich produktů (Li-Ion, Li-Pol, v budoucnu LiFePO4) nemají žádný nebo úplně zanedbatelný paměťový efekt.


Co to znamená samovybíjení baterií?

Jestliže je baterie po úplném nabití odložena bez užívání, začne postupně ztrácet svou energii. Hodnota samovybíjení se pohybuje cca mezi 5 a 15% za měsíc při pokojové teplotě. Je dobré baterii po dojezdu ihned připojit do nabíječky a udržovat tak baterii pokud možno v nabitém stavu. Doměnka, že hluboké vybíjení prodlužuje životnost NiMH bateriových článků je hluboce zakořeněný nesmysl!

Proč uvádíte záruční lhůtu na baterii 24 měsíců a životnost 6 měsíců nebo 1000 cyklů?

Záruka na ty části baterie, které nejsou citlivé na neodborné zacházení uživatele – tedy obal baterie, elektronika (BMS), nabíječka jsou kryty standardní zárukou v délce 24 měsíců. Chemická část baterie – tedy aku-packy mají omezenou záruku na 6 měsíců či 1000 cyklů DOD (Depth of Discharge) dle toho co nastane dříve (počet cyklů lze odhadnout ze stavu článků). V případě, že je deklarován pokles výkonu baterie po uplynutí některého z výše uvedených parametrů, reklamace nebude uznána jako záruční.
Pokud LiPol nebo LiIon bateriový pack vykazuje jakékoli poškození nebo malou kapacitu, pak se toto prokáže při primárním formátování u výrobce, případně v rámci prvních 10 nabíjecích cyklů (přibližný počet cyklů do bezplatné garanční prohlídky elektrokola u prodejce).
V průběhu prvních cyklů baterie doporučujeme uživatelům námi prodávaných elektorkol preventivně provádět cykly celé, tedy nabíjet baterii až po odpojení článků baterie a poté ji nabít najednou do plné kapacity.
Nezapomeňte proto, prosím, že záruční doba a životnost baterií jsou různé pojmy. Životnost je dána způsobem a intenzitou používání a nemusí být stejná jako záruční doba. Při intenzivním užívání může být životnost kratší než poskytovaná záruka.
Řadit podle 
Výrobce 

BATERIE DO SKÚTRŮempty
BATERIE DO SKÚTRŮ  GELOVÉ  !! (PROFI) SUPER CENA -  12V/40AH  = 2500,-kč   kus 12V/50A = 3500,-kč 12V/75AH = 4200,-kč    kus Jmenovité napětí: 12V Kapacita baterie: 45Ah Délka: 197 mmŠířka: 165
BATERIE DO SKÚTRŮ

naše cena 3 300 Kč

NjU2Y